perjantai 11. huhtikuuta 2014

Viikon päästä...

... Silloin on uuden perheenjäsenen haku kotiin! Oon todella innoissani asiasta ja se on boostannu mua jaksamaan nyt eteenpäin, jos jotain inhottavaa on sattunu tielle! Nöpö on mun toinen voimanlähde, ja nää koirat on kyllä yksiä energiapommeja! :)

Eli ensi viikon perjantaina mennään Joken ja Nöpön kanssa hakemaan höntti kotiin. <3 Oon ihan varma, että Nöpö ottaa vaavin hyvin vastaan ja ilosin mielin!

Tiistaina käydään kattomassa viimesen kerran pentua ennen kun haetaan varsinaisesti toinen kotiin. :) Ollaan kasvattajan kanssa päädytty nyt siihen, että Jarfa's Qumina on se meidän oma hauva! On se niin kaunis ja ulkomuoto niin upea! Pentue on muutenkin todella nättejä yksilöitä täynnä. :)

Pentueen isä on nyt selvillä! Ja isä on FIN MVA Peikkovuoren Aarteenmetsästäjä. Todella upea uros ja vielä Suomen muotovalio! Toivottavasti Qumina perii isänsä muotovalioisuuden. ;) Nimittäin tää tyttö lähtee pennun ollessa tarpeeksi vanha niin näyttelyitä kiertelemään. :)

Tämän viikon sunnuntaina on rally-tokon luento, jonne mennään Joken kanssa kuuntelemaan ja katsomaan. :) Sitten alkaakin Nöpön kanssa rally-toko harjotukset viikottain! :) En enempi innoissani voisi olla!

Lopuksi hieman kuvia...

Tässä on Aatu eli FIN MVA Peikkovuoren Aarteenmetsästäjä, joka on pentujen isä!
Ei minun kuvaama kuva.
Nöpön normaali nukkuma-asento takaoven edessä. 
Nöpöllä on siisti varjo!
Tällaiset ilmeet saan, kun syön nakkia. :3
"Miks sie herätit miut?" 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, asialliset ja kehittävät kommentit ovat aina tervetulleita! :)