sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Haaveita

Mulla on tässä pikkuhiljaa noussut aikamoinen eläinkuume, eli kauhea hinku olisi saada kaiken näköistä elukkaa itselle, mutta eihän se nyt oikein sovi tällaiseen elämäntilanteeseen ja näin pieneen kämppään. Samalla sitä on hirmuset haaveet muuttaa maalle laajoihin tiloihin, jonne sitten ottaisi paljon erilaisia elukoita.

Kaikki kuvat ovat otettu google.com:ista



Eli talo saisi olla melko moderni, mutta silti saisi olla lääniä itsellään, jotta sinne niitä elukoita voisi ottaa. :) En tiedä miten nuo kaksi asiaa yhdistäisi, koska aina kun näkee maatilan, niin siellä ei mitään kauhean modernia taloa ole vaan perus puutalo. Mutta unelmathan on unelmia. :)

Sitten siihen pääasiaan eli eläimiin. Mitä eläimiä haluaisin? Se taitaa olla kyllä aika pitkä lista...
Ensimmäisenä tietysti haluaisin tehdä oman kennelin! Mieluiten sellaisen, että koirat asuisivat sisällä ja saisisvat juosta ulkona vapaana. Talo olisi oltava siis sellaisella alueella, missä ei autoja olisi mailla eikä halmeilla, kelpaisi minulle. Kennel olisi tietysti Suomenlapinkoira-kennel, mutta mistä sitä tietää mihin rotuun minä vielä elämäni aikana ihastuisin? :)
Muina eläiminä haluaisin, että olisi possuja, lampaita, kanoja, kissoja, (siiliä?) sekä pupuja. Jokaisella olisi omat asuintilansa ulkoiluun ja sisällä olemiseen. Ottakaa huomioon siis, että en (vielä) tiedä näistä eläimistä oikeastaan mitään (paitsi kissoista), joten älkää tuomitko. 
Sisäelukoiksi sitten haluaisin frettejä... Fretit ja puput ovat tällä hetkellä ne mun must have elukat! Oon aina halunnut pupuja, mutta sitä varten haluaisin, että ne saisivat asua pihalla omassa häkissään kesäisin. Siihen ei nyt olisi mahdollisuutta, koska asun kaupungissa... 


Kuvat ei ole minun ottamia, olen ottanut ne google.com:ista hakusanalla pupuja. :)

Nämäkin kuvat googlesta hakuasanalla fretti. :)
Ehkä mä vielä joskus muutan omakotitaloon med iso oma piha, niin saisin sinne kaikki elukoita sitten mahdutettua. :) Tässä nyt vähän tällaista pohdiskelua. Jos vaikka pääsisin sinne eläintenhoitajakouluun, niin olisin ehkä hieman lähempänä unelmaa. Eli saisin olla tekemisissä näiden pienten söpöliinien kanssa. Ja tiedän raskasta se on, mutta se on sen arvosta! Tiedän sen! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, asialliset ja kehittävät kommentit ovat aina tervetulleita! :)